اس ام اس خیلی زیبا


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

آنقدر مرا سرد کرد
از خودش
از عشق
...
حالا
.....................بجای دلبسته...‌ یخ بسته ام!....
آهای!
روی احساسم پا نگذارید
لیز می‌‌خورید......‏"

امشب دلم گرفته بود سری زدم به اسمون

گفتم خدایا...یا خودت بیا یا عشقمو به من برسون

یادلمو به دلداربرسون...یاجونموبه لب نرسون

یا اون مال من یا من مال اون

فقط ما رو به هم برسون.....



نظرات شما عزیزان:

عشق و زندگی
ساعت18:23---10 شهريور 1392

دنیا
این بازی ___________ عادلانه نیست …..

این زندگی همه اش . . .

مار بود
پلّه هایش کجـــــاست...


احسان
ساعت13:11---7 شهريور 1392
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:اس ام اس عاشقونه-اس ام اس دلتنگی-متن زیبا, 23:9 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ